Sunday, March 29, 2015

29th Mar. Suwa City and Zero Magnetic Field 諏訪とゼロ磁場だぞ

Suwa City and Zero Magnetic Field
3月29日 諏訪とゼロ磁場だぞ

 
We stayed at the hotel around Matsumoto city center.
松本駅周辺のホテルで宿泊しました。


 
We moved to Suwa city and
 諏訪市へ行き、

 
went to worship at the Suwa shrine.
 諏訪大社へお参りにいきました。


 
I picked my friend Mr. Broccoli Yajima and moved to my district Ina city.
友人のブロッコリーYajima氏を迎えに行き、伊那市へ移動しました。


 
I entertained, eat, taking spa, drinking beer, sightseeing to the median tectonic line and so on.
 食べる、温泉、ビール、中央構造線、たくさんもてなしました。


 
We had a very good time. Thank you for your speech at my wedding reception and coming to my house.
 良い時間が過ごせました。友人スピーチありがとうございました。そしてようこそ我が家へ~!

No comments:

Post a Comment