Tuesday, March 31, 2015

31st Mar. Washing Car, Ski 洗車とスキーだぞ

Washing Car, Ski
3月31日 洗車とスキーだぞ

The seating order card of our wedding has been appeared in the Bright Garden Reception House’s homepage, maybe because it’s rare and fun.
 結婚式の席次表がブライトガーデンさんのホームページに載りました。多分珍しくて面白いからでしょう。
http://www.bright-garden.com/お二人ならではの/





 
I washed my cars.
  車たちを洗いました。


 
I remembered that I have to repair mirror where I damaged on 28 March on the way to our reception.
 28日に式場へ向かう途中に傷つけたドアミラーを直さねばならないのでした・・・。


 
I watered my plants.
植物に水をあげました。


 
Following that I moved to Tamami’s house and
 その後、Tamamiさんの家へ行き、


 
went skiing.
 スキーに行きました。

 
 
She is good at skiing she says.
 彼女はスキーが得意だと言っております。


 
Anyway, it was fine all day long.
 今日は一日中天気がよかったです。


 
We had dinner at Gust restaurant.
 ガストで食べました。


On the way back, we saw the mountain on fire at Suwa City.
帰り道に諏訪で山が燃えているのを見ました。

No comments:

Post a Comment