Saturday, April 11, 2015

11th Apr. Flowerviewing by night. 夜桜だぞ

Flowerviewing by night.
4月11日 夜桜だぞ


 
The cherry blossoms around Ina city are in full bloom now.
  伊那市の桜は今満開です!


 
Here is Rokudou-no-tsutsumi.
  ここは六道の堤です。
 
 
 



 
I replaced the snow tires with normal tires.
  スタッドレスをノーマルタイヤに交換しました。


 
I also changed ski carrier to bicycle carrier.
  スキーキャリヤを自転車キャリアに換えました。


My friend, Mr. Okazaki sent me 2 takoyaki cooker as wedding gifts. Thank you!
  Okazaki氏がたこ焼き器を2つ、結婚祝いとして贈ってくれました。振動タイプとメガタイプです。


 
Now, I have 4 takoyaki cooker.
  今、4つのたこ焼き器を持っています。


 
Mr. Maruyama sent me the special wedding wine. Cool!
  Maruyama氏がウェディングワインを贈ってくれました。感謝です!


 
After dinner,
  夕食の後、


 
We visited Takato-Joushi-Koen Park.
  高遠城址公園に行きました。


 
 
 
 
 
 
 
 
We enjoyed the sight of cherry blossoms by night.
  夜桜見物をしました。


 
Following that I made the mega takoyaki~. Amazing!!
  その後、メガたこ焼きを作りました。うひゃ~!直径8.5cm

No comments:

Post a Comment