Sunday, April 19, 2015

19th Apr. Two Places 2か所だぞ

Two Places
4月19日 2か所だぞ


 
I visited Takato-Joushi-Kouen Park again with Tamami’s parents.
   Tamamiさん両親と、高遠城址公園に来ました。


 
Although the cherry blossoms are starting to be gone, these are still beautiful.
  散り始めですが、まだキレイです。
 
 
 



 
The famous pond is filled up by falling cherry blossoms petals.
  有名な池は、桜の花びらで埋めつくされています。


 
After the park, we visited Toru’s museum. The owner used to be the oil painting teacher of Tamami’s mother.
  城址公園の後、徹ミュージアムへ行きました。オーナーの徹さんは母の油絵の先生でした。


 
Once we came back to my house and ate the mega size takoyaki.
  一旦家に戻り、メガたこ焼きを食べました。


 
My skill of making mega takoyaki seems to be getting better every time.
  毎回メガたこ焼き作りの能力が上がっているように思えます。多分・・・。


 
After they left, I enjoyed sightseeing around my house.
  両親が帰った後、家の近所の観光を楽しみました。
 
 

 





 
 
It was my first time to visited the park. What a wild park!
  この公園に来たのは初めてです。なんて野性的な公園なんでしょう!


 
In the evening, I moved to Tatsuno town and
  夕方辰野町へ移動し、

 
enjoyed flower viewing at Kojinyama Park.
  荒神山公園の桜を楽しみました。


 
I visited two famous flower viewing points today.
 今日は2か所、桜の名所を訪れました。

No comments:

Post a Comment