Wednesday, April 29, 2015

29th Apr. Birthday 誕生日だぞ

Birthday
4月29日 誕生日だぞ


 
I went to school by bicycle and picked my car up, because after drinking party, I left my car there last night.
  昨夜飲み会の後、車を置いていったので、学校へ自転車で行き、車を取ってきました。
 


We moved to Suwa city
  諏訪へ移動し、
 



 
and went around the lake Suwa by bicycle.
  自転車で諏訪湖を一周しました。


 
on the way, we saw some attractive things.
  途中、魅力的なものをいくつか見ました。


 
in the evening, we had lunch at the restaurant “Cannery Row”
  夕方、キャナリーロウというレストランで夕食でした。


 
When the guest have a birthday,
  お客さんが誕生日なら、
 

 
they provide a birthday cake to us.
  バースデーケーキをサービスしてくれます。


 
I had a great birthday.
  素晴らしい誕生日でした。

No comments:

Post a Comment