Sunday, May 10, 2015

10th May. Batting バッティングだぞ

Batting
5月10日 バッティングだぞ


 
We visited Yoshikawa Park.
  芳川公園に行きました。


 
It was my first time to visit there.
  初めて来ました。


 
We enjoyed playing Frisbee.
  フリスビーを楽しみました。


After that, we went to APINA and then
  その後、アピナへ行き、


 
played a batting game.
  バッティングセンターで楽しみました。


 
I couldn’t make it well. I need practice.
  うまくできませんでした。練習が必要です。

No comments:

Post a Comment