Wednesday, May 13, 2015

13th May. Alstroemeria アルストロメリアだぞ

Alstroemeria
5月13日 アルストロメリアだぞ


 
I washed my clothes in the morning.
   朝、洗濯しました。


 
We received a bunch of flowers, alstroemeria. 
  アルストロメリアの花をもらいました。


 
They made stir-fried vegetables at home economics class.
  家庭科の授業で野菜炒めを作りました。



 
For a sports day, they gathered small stones.
  運動会に向け、校庭の石拾いをしました。


 
I taught P.E to the 3rd grade students.
  3年生と体育をしました。


 
I was working until midnight.
  深夜まで働いておりました。


 
I have a great many things to do lately.
  最近ものすごくやることがあります。

No comments:

Post a Comment