Sunday, May 17, 2015

17th May. Lake Shirakaba 白樺湖だぞ

Lake Shirakaba
5月17日 白樺湖だぞ


 
We visited the lake Shirakaba.
  白樺湖に行きました。


 
We walked around the lake first.
  初め白樺湖を歩きました。


 
The attraction, Canadian canoe ended and its course became walking trail.
  カナディアンカヌーは無くなっていて、歩道になっていました。


 
We didnt enter the amusement park because there is nothing attractive for us.
  特に興味のあるものがなかったので、園内には入りませんでした。


 
We didnt get into the teddy bear museum because its very expensive.
  高いので、テディベア博物館には入りませんでした。


 
Anyway, we had precious day off.
  よい休日でした。

No comments:

Post a Comment