Saturday, May 30, 2015

30th May. Sports Day 運動会だぞ

Sports Day
5月30日 運動会だぞ


 
A sports day was held at Tamamis school.
  Tamamiさんの学校の運動会でした。


 
She was working well and
  よく働いておりました。


 
I checked the coordinated group gymnastics here for that of my school.
  自分の学校のために、ここの組体操がどんな感じかみておりました。


 
I had lunch at the famous sauce cutlet restaurant but...
  有名なソースかつのお店に行きましたが・・・


 
The volume is not so big and the price is very expensive.  
  量は少ないわ、値段は高いわ、全然たいしたことありませんでした。


 
The only one thing I was fascinated was this automatic toilet paper.
  唯一魅了されたのは、自動トイレットペーパーマシンでした。


 
After a long time away, I visited the Internet cafe and killed time until I picked her up after the teachers drinking party after the event.
  久しぶりにインターネットカフェに行って、お迎えまでの時間をつぶしました。

No comments:

Post a Comment