Wednesday, May 6, 2015

6th May. Matsumoto Yamaga 松本山雅だぞ

Matsumoto Yamaga
5月6日 松本山雅だぞ


 
Around 7 AM, we came back to Matsumoto. My parents in law picked us up at the highway bus station.
  7時頃松本に着きました。信州の両親が迎えに来てくれました。


 
After we took a nap, we moved to Sky Park and
  昼寝をした後、信州スカイパークに移動し、


 
enjoyed feeling atmosphere of soccer game from outside of the stadium.
  サッカー場の外から試合の雰囲気を楽しみました。
 


 
Yamaga is our local team.
  山雅は地元チームです。今年度よりJ1に上がりました。


 
I used a rest room with holding the official ID though I’m not an official supporter.
  オフィシャルサポーターではありませんが、トイレに行くのにこのIDを使いました。

No comments:

Post a Comment