Tuesday, July 7, 2015

7th Jul. The Star Festival 七夕祭りだぞ

The Star Festival
7月7日 七夕祭りだぞ


 
I jogged in the morning.
  朝走りました。


 
We enjoyed English class. They remembered the expression, whether they can (play sports, cook, swim, ride bicycle etc) or not.
  英語を楽しみました。スポーツ、料理、泳ぎ、自転車などができるかどうか表現することを覚えました。


 
The 3rd grade students held the meeting about the Star Festival celebrated on July 7.
  3年生が七夕祭りに関わる集会を開きました。


 
They ran the meeting very well.
  大変よく運営できていました。すごいぞ3年生!


 
Our swimming pool is working well for the time being.
  プールは今の所うまく動いております。

No comments:

Post a Comment