Friday, August 14, 2015

14th Aug. Going back to Japan 帰国だぞ

Going back to Japan
8月14日 帰国だぞ


We ate breakfast tin the airplane.
  朝食を機内で食べて、


We saw a beautiful sunrise.
  きれいな朝日を見て、


Around 7:30 AM, we arrived in Dallas.
  7時半頃にDallasに着きました。


This machine makes our entry formalities smooth.
  この機会は入国手続きを楽にしてくれます。


At the airport, we killed time with a short sightsee and
  空港では、短時間の観光や


shopping. Tamami bought cute stuffed animal, horse. Texas is famous for cowboys.
  買い物で時間をつぶしました。


At 11:40 AM, we departed to Narita. We have to sit on a seat for 13 hours.
  1140分に成田へ向けて経ちました。13時間座り続けなければなりません。



I drank beers nearly 10 times in the airplane, because we took airplanes 13 times during our trip.
  13回も旅行中に飛行機に乗ったので、10回近く機内でビールを飲みました。得した気分です!笑

No comments:

Post a Comment