Saturday, August 15, 2015

15th Aug. Arrival 着いたぞ

Arrival
8月15日 着いたぞ


When we arrived in Japan, the local time was 2:20 PM on 15th Aug due to the time difference. How short 14th August was!
  帰国した時、時間は8月15日の午後2時でした。時差のせいですが、なんと8月14日の短いことか・・・。まぁその分8月2日は2回も夕日を見たわけですが・・・。


After we passed the immigration, we took a train to Shinjuku right away. We have to take bus at 5:2 PM to go back to Nagano.
  入国審査を通過した後、すぐに電車に乗りました。5時20分のバスで長野に帰らなければなりません。


Since my suitcase was damaged terribly, I obtained a certificate just before we took a train. I can fix it for free thank s to the insurance.
 スーツケースがひどく壊されたので、証明書をもらいました。保険で直します。


Around 4:40, we arrived at Shinjuku and immediately we ate Japanese food. Long time no eat!
  4:40頃新宿についてすぐに日本食を食べました。久しぶりです。


At 5:20 we took a highway bus to Matsumoto.
  松本に向け、高速バスに乗りました。


Around 8 o’clock, we saw the fireworks display at Suwa from the bus.
  8時頃、バスから諏訪花火大会を見ました。


At 9 PM, we got back to our house at last. We were so tired but certainly this honeymoon must be unforgettable memory.
  9時頃家に着きました。疲れましたが、この旅行は忘れられない思い出になります!

No comments:

Post a Comment