Saturday, August 1, 2015

1st Aug. The day before departure 出発前日だぞ

The day before departure
8月1日 出発前日だぞ

 

 

 

Around 9 AM, I finished packing my luggage. I always travel light.
  朝9時頃、荷物のパッキングを終了しました。いつも身軽に旅します。

 

 

 

I left my house. See you in 2 weeks!
  家を出ました。では2週間後に!
 
 

 

 
 

 

At Tamami’s house, I picked her up. I set sunshade device in her car. See you in 2 weeks!
  Tamamiさんの家へ彼女を迎えに行って、車に日陰対策をしました。では2週間後に!

 

 

 

Around Tamami’s parents’ house, we bought something about our travel, though I’ve already finished preparation completely. She tried to make me bring something in fashion. Although I don’t care about fashion I was forced to buy them. It can’t be helped because I don’t travel alone this time…
  Tamamiさんの実家付近で、旅行関係の物を買いました。Torojiro先生は既に完璧に旅行準備が終わっておりますが、Tamamiさんは流行りの物を持たせるようにしておりました。ファッションには気をつかいませんが、今回は一人で旅をするのではないので仕方ないですね~。

 

 

 

After we enjoyed a crane game,
  クレーンゲームを楽しんだ後、

 

 

 

We stayed her parents’ house. I wrote basic symbol mark at the bottom of YAMANEKOs.
  実家に泊まりました。山ネコの底に基本の表記を書きました。

No comments:

Post a Comment