Saturday, August 29, 2015

29th Aug. Track & Field Competition 陸上大会だぞ

Track & Field Competition
8月29日 陸上大会だぞ

Although it was raining heavily,
  激しく雨が降っていましたが、


we participated in the Track and field competition.
  陸上大会に参加しました。


It was the last competition this school year, and all of my students did very well.
  今年度最後の大会でしたが、みんな良くがんばりました。


In the evening, I cooked curry and rice.
  夜はカレーライスを作りました。

No comments:

Post a Comment