Sunday, August 30, 2015

30th Aug. Blog ブログだぞ

Blog
8月30日 ブログだぞ


I was writing articles of my blog and was working almost all day long. I have a great many things to do, maybe because I didn’t do anything during our honeymoon.
  ほぼ一日中、ブログを書いて、仕事をしておりました。非常にたくさんやることがあります。多分新婚旅行中は何もやっていなかったからでしょう。


Around noon, we went out for lunch with my student’s parents. Tamami is taking on-the-job training at the factory where I visited last year. Thank you for your kindness. I forgot to take a photo of it.
  お昼頃、クラスの子どもの親御さんと食事に行きました。Tamamiさんが、去年torojiro先生がお世話になった職場体験をやっているのです。お世話になりました。写真を撮り忘れました。



We enjoyed shopping a little.
  少し買いものを楽しみました。

No comments:

Post a Comment