Monday, August 31, 2015

31st Aug. YAMANEKO No.444 山ネコNo.444だぞ

YAMANEKO No.444
8月31日 山ネコNo.444だぞ


 
I jogged in the morning.
  朝、ジョギングしました。


 
It was the last swimming pool class so
  最後の水泳授業だったので、


we swam with toys, water pistol, a float etc.
  水鉄砲や浮き輪などを使って泳ぎました。


 
We did treasure hunting. We got a juice.
  宝探し(ジュース拾い)をしました。


 
Our balsams have bloomed.
  ホウセンカが花を咲かせました。


 
Around noon, we sketched our cayenne pepper.
  お昼頃、唐辛子のスケッチをしました。


 
I gave No.444 YAMANEKO to Koyuru, who is taking maternity leave since tomorrow. Thank you for your trouble and we all hope you have a cute baby. By the way, she got a special number YAMANEKO who came back from South America together with me after honeymoon. Congratulations!
  山ネコNo.444を明日から産休に入るkoyuru先生にあげました。大変お世話になりました。お疲れさまでした。かわいい赤ちゃんを産んでくださいね。ところで、koyuru先生は特別な番号の山ネコをゲットしました。それは新婚旅行の南米から一緒に帰ってきた山ネコです。おめでとうございます。

The article I gave No.200 YAMANEKO to my best American friends Melissa. アメリカ人のベストフレンドMelissa先生に山ネコNo.200を渡した記事

The article I gave No.222 YAMANEKO to the JICA volunteer in Samoa, when I cerebrated my birthday twice in a year. サモアのJICAボランティアに山ネコNo.222を渡した記事。誕生日を1年に2回祝った時であります。


The article I gave No.333 YAMANEKO to my counterpart Sefo. カウンターパートのSefoさんに山ネコNo.333を渡した記事


No comments:

Post a Comment