Friday, September 18, 2015

18th Sep. Traffic Safety Class 交通安全教室だぞ

Traffic Safety Class
9月18日 交通安全教室だぞ


 
It was the last time I go to school by super EVERY.
  学校にスーパーエブリィで行くのは最後です。


 
In the morning, we learned chorus from the special teacher.
  特別な先生から合唱を習いました。


 
We had a traffic safety class.
  交通安全教室がありました。


 
We learned what we should watch out.
  何に気をつけるべきか習いました。


 
We helped the first grade students doing 20m shuttle running.
  1年生の20mシャトルランを手伝いました。


 
When I came back home around 9 PM, I cleaned super EVERY.
  9時頃、家に帰って、スーパーエブリィを掃除しました。


 
I have to hand over my car to the car dealer in Shiojiri city next week.
  来週、塩尻のディーラーさんに渡さなければならないのです。


 
After I finished my job, that I left at school, at home,
  家で少し仕事の残りをした後、


 
I left for Shiojiri at 1 AM.
  1時頃、塩尻に向かいました。


 
Around 2:40, I washed super EVERY with my gratitude.
  深夜2:40頃、感謝の気持ちを込めてスーパーエブリィを洗車しました。手洗いしたかったのですが、遅くて無理でした・・・。

No comments:

Post a Comment