Tuesday, September 1, 2015

1st Sep. Fire Drill 避難訓練だぞ

Fire Drill
9月1日 避難訓練だぞ


 
We took English class today. It was we learned how to express the location.
   英語授業がありました。位置をどのように表現するか習いました。


 
We had a fire drill.
 避難訓練がありました。


 
We ate school lunch with the 1st grade students.
  1年生と給食を食べました。


 
At night, I cooked thick white noodles with garlic.
  夜、にんにくうどんを作りました。

No comments:

Post a Comment