Tuesday, September 22, 2015

22nd Sep. Big Game 大物だぞ

Big Game
9月22日 大物だぞ

 
We prepared for going back around 7AM.
  7時頃、出発の準備をしました。


 
It was an amazing accommodation.
  凄い宿でした。


 
We walked around the accommodation for a short time and then left for Naha Airport.
  宿の周りを少し歩いてから、那覇空港へ向かいました。


 
Thank very much VOXI!
  ありがとうVOXI


 
Around 9AM, we arrived at the airport.
   9時頃、空港に着きました。


 
 
We had very good time in Okinawa. To tell the truth it was my first time to visit the main island, though I’ve visited its outer island a lot.
  沖縄で良い時間が過ごせました。実は本島は初めて来るのです。離島は何度も行ったことがありますが・・・。


 
After we arrived at Kansai Airport,
  関西空港について


 
We had lunch at Rinkuu Outlet District.
  昼食をりんくうなんちゃらと言う場所の中で食べました。


 
After we enjoyed shopping for 2 hours,
  2時間買い物を楽しんだ後、


 
we moved to my aunt’s house.
  おばの家に行きました。


 
What a beautiful evening glow.
  きれいな夕焼けです!


 
We had dinner at my parents’ house.
  実家で夕食を食べました。


 
My father, Kazuo, likes goldfish.
  Kazuoさんは金魚好きです。


 
Though it was fully booking, we will come to the restaurant next time.
  今回は満席だったようですが、次回はここに来るようです。


 
On the way back to my aunt’s house, we did a crane game and got these three bears. One of these, Brown, is the biggest bear I have ever gotten.
  おばの家への帰り道にクレーンゲームをして、3匹(3頭?)のクマさんをゲットしました。その内1つのブラウンは今まで獲った中で一番デカイです。

No comments:

Post a Comment