Sunday, September 27, 2015

27th Sep. Big Bear デカクマだぞ

Big Bear
9月27日 デカクマだぞ

 
I jogged for 6.5 miles in the morning.
   朝、10km走りました。


 
I’m going to participate in the half marathon at Yatsugatake district next month.
  来月八ヶ岳でハーフマラソンに出ます。


 
After we ate Japanese damplings,
  月見団子を食べた後、



We moved to Matsumoto and ate takoyaki and French fries.
  松本に行き、たこ焼きとフライドポテトを食べました。


 
On the way back, we played a crane game only once and got this bear. We are super lucky!
  帰り道にクレーンゲームを1回だけやって、このクマを獲りました。めちゃくちゃ運がいいです。


 
Tamami’s parents provided dinner to us. Thank you very much.
  Tamamiさんの両親と夕食をいただきました。


 
I bought these plants for half price.
  半額で植物を買いました~。


 
We saw the beautiful full moon.
  きれいな満月を見ました。

No comments:

Post a Comment