Tuesday, September 29, 2015

29th Sep. Luch Box 弁当箱だぞ

Luch Box
9月29日 弁当箱だぞ

 
We jogged in the morning.
  朝ジョギングしました。


We had a recreation time for 2 hours.
  2時間、レクの時間(誕生日会)を取りました。


 
 

There are only 6th grade students in my school, because we postponed our school excursion, last Friday, until today except for the 6th grade. We had no school lunch today so we brought a lunch and ate it anywhere we want.
  学校に6年生しかいませんでした。他の学年は先週金曜日の遠足を今日に延期したからです。給食がないので、弁当を持ってきて、好きな場所で食べました。


 
After school we draw a line for the practice of marathon competition tomorrow.
  放課後、明日のマラソン大会練習の為に線を引きました。

No comments:

Post a Comment