Saturday, September 5, 2015

5th Sep. Fireworks Display 花火大会だぞ

Fireworks Display
9月5日 花火大会だぞ

 
Since it was fine today, I washed clothes and hung them out to dry.
   天気が良かったので、洗濯物を洗って干しました。


 
I made one YAMANEKO doll them started house working. I have a lot of thing I have to do.
  山ネコを1体作って、家の仕事を始めました。やらなければならないことがたくさんあります。


 
In the evening, we visited Suwa city and enjoyed watching a fireworks display.
 夕方、諏訪市へ行き、新作花火大会を楽しみました。
 



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fireworks experts competed by using their latest technique.
  花火師たちが最新の技術を競い合いました。

 












We had fun time.
  楽しい時間を過ごしました。

No comments:

Post a Comment