Sunday, October 11, 2015

11th Oct. Puppy & Little Bear 子いぬと子ぐまだぞ

Puppy & Little Bear
10月11日 子いぬと子ぐまだぞ

 
We jogged around Tamami’s house.
  朝、Tamamiさんの家の近所を走りました。


 
On the way, we saw a little dog. The puppy comes with a pedigree.
  途中、子犬を見ました。血統書がついています。

 

  
What a cute and smart dog!
  可愛らしくて賢い犬です。トンガのアホ犬達とはレベルが違いますねぇ~。

 
We jogged for 5.7 miles.
  9kmほど走りました。

 
In the evening, we visited yakitori restaurant with Tamami’s parents and ate grilled chicken on a skewer.
  夕方両親と焼き鳥屋へ行きました。


On the way back, we enjoyed crane game and Tamami got this little bear.
  帰りに、クレーンゲームを楽しみTamamiさんが小リラックマをゲットしました。

 
I failed to catch game.
  自分は取れませんでした・・・。

No comments:

Post a Comment