Monday, October 12, 2015

12th Oct. Horseradish わさびだぞ

Horseradish
10月12日 わさびだぞ


I jogged around Tamami’s parents’ house as well today.
  今日も実家の近所を走りました。



The puppy is always cute.
  この子犬はいつでも可愛らしいです。



I jogged for 6.6 miles.
 10kmほど走りました。





Around 11, we moved to Matsumoto and ate lunch.
  11時頃松本へ行き、昼ご飯を食べました。



This is Halloween edition.
  ハロウィーンですねぇ~。



We found that there is APINA, amusement center in Hotaka so we visited there.
  穂高にAPINAがあると知ったので訪れました。

 
These are today’s games.
  今日の獲物です!


 
 
On the way back, we visited Daiou Wasabi-nouen horseradish harm.
  帰りに大王わさび農園に行きました。


I lived near here about 5 years.
  この辺に約5年間住んでいました。

 
Some shops closed down. Oh man! I visited here with my friend from Osaka 3 years ago.
  いくつかの店は廃業しておりました。あぁあ~ここに大阪の友達と3年前に来たのですが・・・。

 
We visited Azumino Arthills Museum.
  安曇野アートヒルズに行きました。

 
We had a very nice time on a holiday.
  よい休日でした。

No comments:

Post a Comment