Wednesday, October 14, 2015

14th Oct. Polymer Clay ポリマークレイだぞ

Polymer Clay
10月14日 ポリマークレイだぞ

 
I participated in the great observation class today. I visited Higashiharuchika primary school.
   教育課程があり、東春近小学校へ行きました。


 
The second grade students were well-educated.
  良いクラスでした。


They made their original hat.
  オリジナルな帽子を作りました。


 
In the evening, I took the class of polymer clay art.
  午後はポリマークレイアートの授業を取りました。


 
After I leaned the basic.
  基本を習った後、


 
I made YAMANEKO accessory.
  山ネコアクセサリーを作りました。

No comments:

Post a Comment