Sunday, October 18, 2015

18th Oct. New Shoes 新しい靴だぞ

New Shoes
10月18日 新しい靴だぞ

I bought this shoes for half price yesterday.
   昨日半額でこの靴を買いました。半額アディダスBoost! もう言い訳はできません(笑)


I jogged for 6.25 miles around Tamami’s parents’ house. My new shoes works well, because it's adidas shoes.
  Tamamiさんの実家付近を10km走りました。アディダスの靴はいい感じです!



On the way back, I played with the puppy.
  帰りにいつもの子犬と遊びました。






In the afternoon, we played with the puppy again.
  午後、もう一回子犬と遊びました。


They are its parents. This is mother.
  両親です。これがお母さん。


This is father. They are all very smart!
  これがお父さん。全員かしこいぬです!



We moved to Matsumoto city and then
  松本へ行き、



 
 
bought some miscellaneous goods at Titicaca shop.
  雑貨をチチカカで買いました。


We visited the jewelry shop, where we bought our wedding rings, and cleaned rings.
  結婚指輪を買った店へ行って、クリーニングしました。



Finally, we visited the stubborn owner’s ski shop and bought my ski wear for half price. I’ll show the picture next time.
  最後に頑固親父のスキーショップに行き、スキーウェアーを買いました。写真は次回!

No comments:

Post a Comment