Tuesday, October 20, 2015

20th Oct. Halloween ハロウィーンだぞ

Halloween
10月20日 ハロウィーンだぞ


 
I saw colored leaves around my house.
家の周りできれいな紅葉を見ました。


We played with the 1st grade students as well today.
今日も1年生と遊びました。







 

Today’s English class was about Halloween.
今日の外国語授業はハロウィーンについてでした。



 
I participated in the meeting of the teachers’ association at 5:30 PM.
夕方5:30に教職員組合の会議に参加しました。

 
On the way back home, I ate my favorite Chinese noodles with a lot of garlic.
帰りに、お気に入りのラーメンをニンニクたっぷりで食べました。

No comments:

Post a Comment