Friday, October 23, 2015

23rd Oct. Hamburger Steak ハンバーグだぞ

Hamburger Steak

10月23日 ハンバーグだぞ



Now, I can see these beautiful colored leaves around my house.
  今、家の周辺できれいな紅葉が見られます。


I jogged in the morning.
  朝、ジョギングしました。


The students’ council, that in charge of school lunch, ran the event walk rally.
  児童会の給食委員会がウォークラリーを開催しました。


 

Almost all of the students participated in the event.
  ほぼ全校児童が参加しました。


We have a music concert next week.
  来週は音楽会です。




Our balsam produced seeds.
  ホウセンカが実をつけました。


We have hamburger steak after work.
  仕事の後、ハンバーグを食べました。

No comments:

Post a Comment