Sunday, November 15, 2015

15th Nov. Home Bakery ホームベーカリーだぞ

Home Bakery
11月15日 ホームベーカリーだぞ



At Tamami’s parents’ home, we received the home bakery which I bought and sent to by the Internet shopping online.
  ネット通販で買って、実家に送ったホームベーカリーを受け取りました。


We made a loaf of bread at once.
  すぐにパン一斤を作りました。





After we played with puppies a little,
  わんちゃんと少し遊んだ後、


we went for a jog for 6.8 miles.
  11km程ジョギングしました。

we bought some flowers at the Matsumoto Flower Center.
   松本フラワーセンターでいくつか花を買いました。

Although we haven’t got any game for a long time, we succeeded to get it tonight.
  長い間、獲得しておりませんでしたが、今晩はようやく獲ることができました。

 
When we went back home, the home bakery machine had already finished making a loaf of bread. It tasted nice!
  家に帰った時、ホームベーカリーはすでにパンを作り終えていました。おいしかったです。

 
Today was Tamami’s father’s birthday. Happy Birthday!
  今日はTamamiさんのお父さんの誕生日でした。おめでとうございます!

No comments:

Post a Comment