Sunday, November 1, 2015

1st Nov. New Ski Wear 新しいスキーウェアだぞ

New Ski Wear
11月1日 新しいスキーウェアだぞ

 
We ate Halloween breakfast.
  ハロウィーン朝食を食べました。


 
We jogged for 6.25 miles around Tamami’s house and burned calorie we ate right now.
  Tamamiさんの家周辺を10km程走り、たった今摂取したカロリーを消費しました。


We moved to Matsumoto. Tamami bought flowers.
  松本に移動し、花を買いました。


 
We enjoyed shopping.
  買い物を楽しみました。


 
At last I got my new ski wear. I haven’t bought a ski wear for 7 years. Since I always buy ski gears at the stubborn owners shop, I can buy it for half price.
  ついに新しいスキーウェアを手に入れました。7年間買っておりませんでした。松本頑固親父スキー店なので半額です。

No comments:

Post a Comment