Saturday, November 21, 2015

21st Nov. Ski Carrier スキーキャリアだぞ

Ski Carrier
11月21日 スキーキャリアだぞ

 
I jogged for 7 miles around Tamami’s house.
  Tamamiさんの家付近を11km程走りました。


 
I visited the restaurant Muu for the first time.
  むうという食堂に初めて行きました。


 
Although I always pass the ruin on the way to and back from Tamami’s home, It was my first time to visit here.
  この遺跡を家へ向かう途中にいつも通り過ぎるのですが、初めて訪れました。


 
What a deserted place.
  寂れた場所です・・・。


 
I washed
  家で車を洗い


 
waxed,
  ワックスをかけ、


 
and cleaned my car at home.
  掃除しました。


 
I changed a bicycle carrier to
  自転車キャリアから


 
a ski carrier. I’m ready to go skiing.
  スキーキャリアに換えました。準備OKです!



I made 4 YAMANEKO dolls with drinking the INCA KOLA, which we drank many times during our honeymoon in Peru.

新婚旅行中にペルーで何回も飲んだインカコーラを飲みながら山ネコを4体作りました。

No comments:

Post a Comment