Wednesday, November 25, 2015

25th Nov. Rescue 救出だぞ

Rescue
11月25日 救出だぞ

 
When I was jogging,
  走っている時、


 
One student told me that there is a shovel on a tree.
  ある子どもが、木の上にスコップがあると教えてくれました。ほう、なるほど木にスコップがなっておる。


 
I walked to the tree via a bamboo grove.
  竹やぶを抜けてその木にいきました。


 
By using this long bamboo,
  この長い竹を使って、


 
I rescued the shovel.
  スコップを救出しました。


 
When I looked down from the top of cliff, I felt it looks like a slope of snow field. Oh winter is coming and I want to go skiing~~~.
  崖から下を見下ろした時、スキー場の斜面に見えました。スキーに行きたいぞ~!


 
I finished making Home Page that we should upload in December. The closer winter comes the quicker I finished working.
  12月にアップするHPを仕上げました。冬が近づけば近づく程、仕事を終えるのが速くなります!

No comments:

Post a Comment