Friday, November 27, 2015

27th Nov. Corrugated Cardboard 段ボールだぞ

Corrugated Cardboard
11月27日 段ボールだぞ


 
When I finished jogging, one of local volunteers, who helps our jogging activity, told me there is a crack on the window glass. I did temporary repairs right away.
  走り終わった時に、地域のボランティアの人が窓ガラスにひびが入っていると教えてくれました。すぐに応急処置をしました。


 
There is an observation class at the 4th grade classroom.
  研究授業が4年生でありました。


 
They made our town in the future by corrugated cardboard.
  段ボールで未来の町を作りました。
 

 
They did very well.
  よくがんばりました。


 
I had 2 meetings at the Ina city center.
  伊那市街地で二つの会議がありました。


 
After I ate the Chinese noodles, I went back to school and was working until 10PM, yet I still have a great many things to do.
  ラーメンを食べて、学校へ戻り10時まで働いていましたが、まだまだやることがあります。

No comments:

Post a Comment