Sunday, November 29, 2015

29th Nov. Study & Training 研修だぞ

Study & Training
11月29日 研修だぞ


 
In the early morning, I moved to Hakuba Village to take study & training of ski.
  朝早く、スキー研修で白馬に向かいました。


 
There is much snow here although it hasn’t been winter yet.
  まだ冬ではないのですが、ここには雪があります。


 
We have to take this training once in two year. I learned the ski method of this season.
  2年に1回研修を受けなければなりません。今シーズンの指導法を学びました。
 



 
 
 
On the way back, I found a lot of local character goods at this store.
  帰り道、店でたくさんのローカルキャラクターグッズを見つけました。


 
I bought this steamed bun for Tamami and family.
  この饅頭をお土産に買いました。村男Ⅲ世!今年のグランプリ117位!意味不明・・・。


 
I made one YAMANEKO doll at home.
  家で山ネコ1体を作りました。


 
Since it was very cold, we went for a walk at night and I ate ice cream.
  とても寒かったので、夜さんぽに出かけてアイスクリームを食べました。

No comments:

Post a Comment