Monday, November 2, 2015

2nd Nov. Golf ゴルフだぞ

Golf
11月2日 ゴルフだぞ

 
I enjoyed golf with Mr. Hiroaki and Mr. Masahiro.
  Hiroaki先生、Masahiro先生とゴルフをしました。


 
Although it was raining heavily,
  雨が激しく降っておりましたが、


 
Our scores are so so.
  スコアはまぁまぁでした。
 



 
 
We can see these beautiful colored leaves now.
  今紅葉がキレイです。


 
On the way back, I visited a post office and sent money for a home beaker electric equipment, which Tamami wants, and for a season ticket, which I want. I couldn’t buy the croissant near my house, maybe I will try to buy it tomorrow.
  帰りに郵便局により、Tamamiさんが欲しいホームベーカリーのお金と、torojiro先生が欲しいスキーシーズン券のお金を送りました。家の近所のクロワッサンは買えませんでした。多分明日!


 
Until it got dark, I washed my car.
  暗くなるまで、車を洗いました。


 
At last I finished a repayment of a scholarship, I received when I was in my university.
  大学時代にもらっていた奨学金の返済が遂に終わりました~!

No comments:

Post a Comment