Tuesday, November 3, 2015

3rd Nov. Tirol チロルだぞ

Tirol

11月3日 チロルだぞ


 

After I washed my clothes,

  洗濯をした後、



 

I bought croissants and then

  クロワッサンを買って、



 

We visited the park called Tirol no mori. We brought lunch Tamami made.

  チロルの森へ行きました。Tamamiさんが昼食を作りました。



 

This park was modeled on the Tirol district in Austria.

  この公園はオーストリアのチロルがモデルになっています。



 

Tamami drank the local beer but I drank water because I was a driver.

  Tamamiさんはご当地ビールを飲みましたが、運転手だったので自分は水です。



 


It was my first time to come here and I enjoyed it very much.

  初めて来ましたが、とても楽しめました。



 

There are 3 alpacas here.

  3頭のアルパカがいます。



 

I think this place 3,000 feet above sea level is too low for them, because the tour guide in Machu Picchu said 7,200 feet around Machu Picchu is too low for Alpaca so there are Llamas in Machu Picchu.

  アルパカにとってここの標高1,000mは低すぎると思われます。マチュピッチュのガイドさんが、マチュピチュのある2,400mはアルパカには低すぎるので、リャマがいると言っていましたので・・・。




I bought this plant, Halloween edition for US$1.

  このハロウィーン用植物を100円で買いました。時期遅れの払い下げです!



 

I bought it for US$3. I think it is able to pass the winter.

  300円でソテツを買いました。これは冬を越せると思います。



 

We had dinner at home.

  家で夕食でした。



 

I like this beer, Brown!

  このビールがお気に入りです。

No comments:

Post a Comment