Friday, November 6, 2015

6th Nov. Music Concert for the 6th grade 6年生のコンサートだぞ

Music Concert for the 6th grade
11月6日 6年生のコンサートだぞ

 
After we practiced song for a short time,
  短時間歌の練習をした後、


 
We moved to Ina city center and
  伊那市街地へ行き、


 
participated in the concert. Only the 6th grade students in the city came together. Thought we were not allowed to take a photo of it, my students did very well.
  コンサートに参加しました。市内の6年生だけが集まりました。写真撮影できませんでしたが、子ども達はよくがんばりました。


 
A lot of students, parents and teachers cheered us up.
  たくさんの人から応援されていました。


 
We had a drinking party until late.
  遅くまで飲み会がありました。

No comments:

Post a Comment