Saturday, November 7, 2015

7th Nov. Saku City 佐久市だぞ

Saku City
11月7日 佐久市だぞ

 
First, we visited a shopping mall JUSCO.
   最初にジャスコに行きました。


 
Only this JUSCO in Saku city has the Disney Store.
  長野県内で佐久市のジャスコだけディズニーストアがあります。


 
We had a reunion party of my former school.
  前に勤めていた学校の同窓会がありました。


 
 5 of them participated in our wedding party on 28 March, so Tamami invited the reunion party this time as a special guest. We had a very good time.
 5名の先生は3月28日の結婚式に参加してくれましたので、今回はTamamiさんもこの同窓会にスペシャルゲストとして参加しました。良い時間を過ごしました。


 
Since we ate and drank a lot, we walked around our hotel before we slept for an exercise.
  食べ過ぎ飲み過ぎましたので、寝る前にホテルの周辺を運動のために歩きました。













No comments:

Post a Comment