Sunday, November 8, 2015

8th Nov. Karuizawa 軽井沢だぞ

Karuizawa
11月8日 軽井沢だぞ

 
I woke up early in the morning because…
   朝早く起きました。なぜなら・・・


 
I wanted to get this snowboard for US$5.
  このスノボを500円で買いたかったからです。


 
I was standing in a line since 8:30 AM but nobody there.
  8:30から並んでいました。誰もいませんでした・・・


 
Just 10 minutes before it opened, I realized that I was at the wrong place, different store. That was the advertisement of DEPO but I was waiting in front of XEBIO. Though I moved to DEPO, I wasn’t in time.
  開店10分前に違う店に並んでいると気づきました。広告はデポでしたが、ゼビオの前で待っていました・・・。デポに移動しましたが、間に合いませんでした・・・。はっはっは

 
 
Although it was raining heavily, we visited Karuizawa then,
  雨が激しく降っておりましたが、軽井沢へ行き、
 

 
enjoyed shopping,
  買い物、


 
eating,
  食事と、


 
 
and sightseeing.
  そして観光を楽しみました。

No comments:

Post a Comment