Friday, December 11, 2015

11th Dec. Mat Exercise マット運動だぞ

Mat Exercise
12月11日 マット運動だぞ


 
It was raining heavily in the morning.
  朝激しく雨が降っていました。


 
We’ve started a mat exercise
  マット運動を始めました。


 
We observed the class the 4th grade students were making corrugated cardboard works.
  4年生が段ボール作品を作っているのを見に行きました。


 
Yesterday the meeting with parents started. We are talking about the student’s result this semester.
  昨日保護者懇談会が始まりました。今学期の成果についてお話しします。


 
I watched my favorite cartoon, Doraemon, at home on time.
  ドラえもんを見ました。


 
We had dinner at the steak restaurant, Miya, for the first time.
  夕食は初めてステーキ宮で食べました。

No comments:

Post a Comment