Saturday, December 12, 2015

12th Dec. Instructors' Meeting 1 指導員研修だぞ1

Instructors' Meeting 1
12月12日 指導員研修だぞ1

 
I moved to Ohtaki Village to take an instructors’ meeting.
  指導員研修の為に王滝村へ行きました。


 
Last year, the terrible natural disaster occurred here and all of us wish their revivalthat’s why we had the meeting here. 
  去年ひどい災害に見舞われました。復興を祈って、研修がここになったのです。


 
 
Yet…there is only a few snow this season.
  でも今シーズンは雪不足です・・・。


 
Demonstrators showed us the teaching method this season.
 デモンストレーターの皆さんが今シーズンの指導法を見せてくれました。


 
I skied until 3:30.
  3時半まで滑っていました。


 
I met the character of Nagano prefecture Arukuma.
  長野県の観光PRキャラクターアルクマ君に会いました。


 
I learned a lot of things to teach.
  教えるべきことをたくさん学びました。


 
On the way back to Shiojiri, I saw Outaki primary school, where Tamami’s father was working for.
 塩尻への帰り道にTamamiさんの父さんが以前勤めていた学校を見ました。

No comments:

Post a Comment