Saturday, December 19, 2015

19th Dec. Long Line 長蛇の列だぞ

Long Line
12月19日 長蛇の列だぞ

 
I made two YAMANEKO dolls in the morning.
  朝2体の山ネコを作りました。


 
After I arrived at my ski field, Fujimi Panorama, I have to take a bus to get to the gondola station because there is only a few snow so I can’t move to the station by ski.
  スキー場についてからゴンドラ乗り場までバスに乗らなければなりません。雪が少なくてスキーで行けないからです。
 

 
I saw Mt. Fuji as well today.
  今日も富士山を見ました。


 
Although there are not so many people,
  それほどたくさん人はいないのですが、


 
we need to wait for about 10 minutes to get on a chair lift because only 2 courses and chair lift lines are open now.
  リフト待ちが10分以上でした。2コースと2本のリフトしか動いていないのですから・・・。


 
Mostly I was waiting in a line today.
  今日はほとんど待っていただけでした。


 
On the way back, I put gas in my car. It costs 93 yen (US$75) per litter. Very cheap!
  帰りにリッター93円で給油しました。安い!

No comments:

Post a Comment