Tuesday, December 22, 2015

22nd Dec. World's Smallest Edition 世界最小バージョンだぞ

World's Smallest Edition
12月22日 世界最小バージョンだぞ

 
It was fine today.
  今日は天気が良かったです。


 
We drew lines for a Christmas recreation.
  クリスマス会のために線を引きました。


 
When I was jogging, I saw monkeys, though we cannot see them in this picture.
  写真では確認できませんが、ジョギング中にサルを見ました。


 
We enjoyed the recreation.
  クリスマス会を楽しみました。


 
I made two YAMANEKO dolls and
  2体の山ネコを作り、


 
I made three world’s smallest edition YAMANEKOs. Maybe I made it for the first time after I came back from Tonga in 2011.
  3体の世界最小バージョン山ネコを作りました。たぶん2011年にトンガから帰国して初めて作ったと思います。


 
Its size is shorter than a diameter of my wedding ring.
  その大きさは結婚指輪の直径より小さいのです!


 
I completed 10 regular YAMANEKO dolls.
 10体のノーマル山ネコを完成させました。

No comments:

Post a Comment