Thursday, December 24, 2015

24th Dec. Christmas Takoyaki クリスマスたこ焼きだぞ

Christmas Takoyaki
12月24日 クリスマスたこ焼きだぞ


 
I jogged in the morning.
  朝走りました。


 
We practiced a calligraphy that we are supposed to write at the beginning of the year.
  書き初めの練習をしました。


 
We ate a Christmas cake.
  クリスマスケーキを食べました。


 
We practiced basketball for the competition on 9th Jan.
  1月9日の大会の為にバスケットボールの練習をしました。


 
I made one YAMANEKO and
  山ネコを1体作って


 
We ate Christmas Takoyaki, a ball-shaped pancake containing small pieces of octopus.
  クリスマスたこ焼きを食べました。

No comments:

Post a Comment