Monday, December 28, 2015

28th Dec. The First Anniversary 一周年だぞ

The First Anniversary
12月28日 一周年だぞ

 
It was very cold this morning yet we have no snow.
  今朝はとても寒かったですが、雪がありません。


 
I met the puppies,
  子犬達に会いました。


 
they grow very quickly.
  成長が早いです。


 
I jogged for 6.25 miles.
  10km程走りました。


 
At a DIY store,
  綿半で、


 
I tried to find a fixing solution spray but I failed. Maybe next time, I can.
  定着剤を探しましたが、探せませんでした。たぶん次回!


 
We got the very big stuffed animal.
  でっかいぬいぐるみをゲットしました。


 
At Tamami’s parents’ house, we decorated its entrance for the New Year with them.
  両親と実家に正月飾りをしました。


 
Since we don’t have enough snow and we cannot go there, I bought a lot of things related to ski maintenance.
  雪が無く出かけられないので、スキーメンテナンス用品をたくさん買ってしまいます。


 
Our parents held the first anniversary party for us. Oh thank you very much! One year has passed since we submitted registration of a marriage.
  両親が1周年記念を開いてくれました。ありがとうございます!婚姻届を出してから1周年でした。

No comments:

Post a Comment