Tuesday, December 29, 2015

29th Dec. Mechanic メカニックだぞ

Mechanic
12月29日 メカニックだぞ

 
It snowed a little and
  少し雪が降りました。そして・・・


 
it melted at once.
  すぐに融けました。


 
After I cut my hair,
  髪を切った後、


I checked an air pressure of tires.
  タイヤの空気圧をみました。


 
After a long time away, I visited the bakery and bought the famous croissants.
  久しぶりにパン屋へ行き、有名なクロワッサンを買いました。


 
I watered these plants and
  植物に水をやり、


 
washed my car.
  車を洗いました。


 
Due to the high mountain, the sun sets at 2:40 PM now around my house lately.
  高い山のせいで、最近は日没が2:40です。


 
Following that I cleaned the whole house because it’s the end of the year now.
  年末なので大掃除をしました。


 
I sharpened ski edges with these materials which I bought yesterday. I seem to be a mechanic of ski.
  昨日買ったグッズでスキーエッジを研ぎました。スキーのメカニックになったようです。


 
This border cutter costs US$60 on the Internet.
  このボーダーカッターはネットで7,000円します。普通に買うと10000円以上、しかも普通の店で売ってません・・・。


 
Finally I waxed skies and
  最後にスキーにワックスをかけました。


 
Inca kola makes me feel at home.
  インカコーラはリラックスさせてくれます。

No comments:

Post a Comment