Wednesday, December 2, 2015

2nd Dec. Peru Kids ペルーの子ども達だぞ

Peru Kids
12月2日 ペルーの子ども達だぞ


 
After we jogged in the morning,
  朝ジョギングした後、


 
We walked to the historical museum and then
  歴史博物館へ行き、


 
learned about a war.
  戦争について学びました。


 
The old man told us about his experience of the Second World War. We had a precious time there.
  おじいさんが戦争体験談を聞かせてくれました。貴重な時間でした。


 
There are a lot of things we are displaying.
  たくさん展示しているものがあります。


 
The students who belong to the students council of library read a book for the whole school students.
  図書委員が全校に読み聞かせをしました。


 
At the school library, I read the book “Kids in Peru” and
  学校の図書館でペルーの子ども達という本を読み、


 
found the INCA KOLA four times. It’s very popular in Peru.
  インカコーラを4度見つけました。ペルーでは大人気です。

No comments:

Post a Comment