Wednesday, December 30, 2015

30th Dec. Ski Lesson スキー講習だぞ

Ski Lesson
12月30日 スキー講習だぞ

 
I visited my mother ski field and then
  マザーゲレンデに行って、


 
gave a ski lesson for the primary school kids.
  小学生にスキーレッスンをしました。


 
sometimes I do a ski instructor.
  たまにイントラをします。


 

My ski field is very famous for a frozen ski slope. Yet my skies, I sharpened its edges, are working very well. I may be a good mechanic.
母なるゲレンデはアイスバーンで有名ですが、自分で研いだエッジは良く機能しております。この氷に良くかかるチューンナップとは、もしやメカニックの才能があるのかも知れません!笑


 
Although I haven’t visited my ski school for more than 2 years after I left my previous workplace, my name card is still here. Hahaha~
前任地を離れてから2年以上スキースクールに来ておりませんでしたが、まだ名札がありました・・・笑


 
Since I cannot go skiing a lot due to less snow, I bought some books and DVD to study it.
  雪不足でろくにスキーに行けないので、本とDVDを買って勉強しております。

No comments:

Post a Comment