Saturday, December 5, 2015

5th Dec. Long Jog 長いジョギングだぞ

Long Jog
12月5日 長いジョギングだぞ


 
I received the information. Oh, I remember I’m going to participate in the Nagano Marathon (full marathon) next April.
  情報が届きました。おぉ4月に長野マラソンに出るのでした。


 
I watched my favorite TV program, Tantei Knight Scoop, and by chance one of its headings was about my previous place, Azumino city.
  探偵ナイトスクープを見ました。一つの話が前までいた安曇野市に関することでした。


 
Around 10:30, I started jogging.
  10時半頃ジョギングを開始しました。


 
My goal, turning point, is that of mountain crevice. That is the part of the median tectonic line and is the mountain pass called Bunkui Touge.
  目的地はあの山の割れ目、中央構造線の一部で、分杭峠と言われるパワースポットです。


 
I have to jog for 9 miles to get there.
  目的地まで14km走らなければなりません。


 
After 4.5 miles jog, I found snow.
 7km走った所で雪を見つけました。


 
After 1 hour and half, I arrived at the mountain pass.
  1時間半後に峠に着きました。


 
It’s covered with snow already because
  すでに雪だらけです。


 
it’s 4000 feet high.
 1400mありますから・・・。


 
I didn’t feel anything this time as well.
  今回も何も感じませんでした。


 
On the way back home, I ate Chinese noodles at Heikeno-sato restaurant.
  帰り道に平家の里でラーメンを食べました。


 
It was a very good exercise before I finish evaluation reports and a lot of work.
  通知票や大量の仕事を仕上げる前の程よい運動でした。


 
I changed tires.
  タイヤ交換しました。


 
Thanks to my garage with a shutter,
  シャッター付のガレージのお陰で、


 
I can change tires even if it’s night time or snowy day.
  夜でも雪の日でもタイヤ交換ができます。

No comments:

Post a Comment